Elkészült a Ternai Kft. weboldala
Ma már nincs az a vállalkozás, amely megengedhetné magának, hogy ne legyen weboldala. Folytasson bármilyen tevékenységet, legyen jól kiépült kapcsolatrendszere, nem engedheti meg magának, hogy az internet adta lehetőségeket ne használja ki.
Sok-sok weblapot, webáruházat készítek, blogomban csak azokat a referenciáimat szoktam bemutatni, amelyek valamiért különlegesek, vagy közel állnak a szívemhez. Ebben a bejegyzésemben a Ternai Kft. új weblapját www.ternai.hu szeretném kiemelni.
A Ternai Kft. Szegvár egyik legmeghatározóbb családi vállalkozása, tevékenysége évtizedekre nyúlik vissza. A felvásárolt zöldségtermékek elsősorban az Európai Unió tagországaikban kerülnek tovább értékesítésre, ezért fontos volt, hogy a weboldal a magyar mellett angol és német nyelven is elkészüljön. (Az angol nyelvű fordítást Dantesz Dóra, a német nyelvű fordítást pedig Vígh Viola készítette.) A felhasználóbarát megjelenésű honlapra készítettem fotókat, célom az volt, hogy a fotókon keresztül betekintést nyújtsak a vállalkozás életébe és termékeibe. A portál mobil készülékekre optimalizált, s készült egy céges Facebook oldal is, amely a www.facebook.com/ternaikft érhető el.
Ha nincs vállalkozásodnak weboldala, vagy újat, modernebbet szeretnél, bátran keress a (30)349-1100 számon, vagy a zoltan@purgel.hu e-mail címen.
10 érv arra, hogy miért legyen weblapod (Forrás: Joelene Orlando)
- Mivel ma már egyre több magánszemély és cég rendelkezik internet hozzáféréssel, egyre szélesebb körben tudjuk megismertetni vállalkozásunk tevékenységét, termékeit.
- A honlap az egyik legköltséghatékonyabb eszköz a marketingkommunikáció széles palettáján. Ha ügyesek vagyunk, és megvan a megfelelő szaktudás, nagyon minimális költséggel egész komoly eredményeket is elérhetünk.
- Remek megoldás az ügyfelekkel való kapcsolattartásban is egy honlap, hiszen az ügyfelek igénye, kérdése, kérése azonnal eljut hozzánk, és a válaszlehetőség is azonnali. Ezen kívül aktuális információk közlésére is kiválóan alkalmas.
- Ráadásul a weboldal az a „munkatárs”, aki a nap 24 órájában képes tartani a frontot, az év valamennyi napján. Mindez idő alatt nem lankad a vásárlók, látogatók felé való közlékenysége sem, és Rád sem puffog, hogy mennyire kihasználod.
- Remek reklámfelületként is funkcionál a saját honlap, felkelti a figyelmet, megadja a szükséges információt, képes vágyat ébreszteni a vásárlásra, és a látogatót aktivitásra serkenti.
- Miután népszerűsítette a termékünket, el is adja. Kényelmes ez nekünk is, de a fogyasztónak is, így mindketten jól járunk, nem beszélve azokról a költségekről (üzlethelység, eladó bére, járulékai), amelyeket így megspórolhatunk. A weboldal tehát nagyszerű értékesítő.
- Általa olyan piacok válnak elérhetővé, amelyek meghódításáról még csak nem is álmodtunk.
- Bármilyen változás történik, pillanatokon belül lehet a honlapon kommunikálni, hiszen az információfrissítés csak másodpercek kérdése, szakember pedig nem szükséges hozzá, mi magunk elvégezzük.
- A mérőeszközök segítségével számos információt tudhatok meg a látogatókról. Azokra a kérdésekre is szívesebben válaszolnak ismeretlenül, amelyeknek hasznát vehetem a piacom felmérésében (demográfiai, szocio-ökonómiai, fogyasztói szokásokkal kapcsolatos kérdések stb.). A velünk kapcsolatos véleményüket, benyomásukat is őszintébben megosztják, mint szemtől szembe.
- A versenyben maradás elengedhetetlen feltétele, hogy a virtuális térben is jelen legyünk, és erősítsük jelenlétünket, itt is reagáljunk a konkurencia tevékenységére, vagy akár megelőzzük különböző megoldásokban… mindehhez elengedhetetlen ma már a saját honlap.